piątek, 14 października 2016

Koncert pieśni żołnierskich 2016 r

Tak szybko mija czas że dopiero dziś mam trochę czasu aby napisać kolejny post do bloga klubu Senior. Koncert ten odbył się w klubie wojskowym na Sadkowie w dniu 5.10.2016 a wzmiankę o nim z paroma zdjęciami umieściłem na swojej stronie Facebook o treści: „Mokrą pogodę wykorzystałem do uporządkowania zdjęć z koncertu pieśni żołnierskich z dnia 5.10.2016 r. Część ich wprowadziłem na Dysk Googla aby dołączyć je do blogu Aktywny i radosny Senior na Blogger. Sądziłem ze te zdjęcia będę mógł pokazać w innych klubach których chory brały odział w tym koncercie przesyłając tam link do Dysk Google lub blogu. Ale polska rzeczywistość jest taka ze kluby seniorów jeśli nawet istnieją nie maja chyba swych stron www lub poczt e mail i trudno je znaleźć w internecie.” Obecnie po wprowadzeniu zdjęć na Dysk Google mogę je pokazać wszystkie. Mam nadzieje że stopniowo zwiększy się ilość klubów seniorów i będzie między nimi owocna współpraca i wymiana doświadczeń. Zdjęcia można oglądać pod linkiem - https://1drv.ms/f/s!AnAkTlgFkiO8gm-PF31pmkfUkFKW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz