niedziela, 3 lipca 2016

Wieczorek taneczny po Dniu Ojca



Tegoroczny Dzień Ojca był w dniu kiedy część klubowiczów z kierowniczką przebywali na wczasach w Niechorzu. Ale już przed wyjazdem było uzgodnione że spotykamy się w dniu 28.06.2016 na wieczorku tanecznym z okazji Dnia Ojca. Wszelkie okazje łączymy z tańcem bo klubowicze najlepiej świętują tańcząc więc bawiliśmy się wesoło co pokazują zdjęcia. Mam już przepełniony mój OneDrive ale utworzyłem nowe konto w Gmail i tam będę prowadził nowy blog zamieszczając zdjęcia na Mój dysk. Spotkania te coroczne odbywają się w milej, rodzinnej atmosferze i dlatego zawsze sala jest pełna. Zrobiłem sporo zdjęć ale część była zamazana i musiałem je usunąć bo tak szybko Klubowiczki poruszały sie w tańcu. Zdjęć pokazują jaka była wesoła atmosfera i można je oglądać pod linkiem - https://1drv.ms/f/s!AnAkTlgFkiO8hCs-Jz11U3PtCR5l

1 komentarz:

  1. To ,że nie ma komentarza nie koniecznie musi świadczyć ,ze tego nikt nie czyta.Ludzie czytają ale pisać im się nie zawsze chce.Niech pan pisze.Dla mnie to była terapia dla mojej psychiki i bardzo mi pomogła.Teraz już mijest to niepotrzebne ale czasem jeszcze cos napisze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń